Inget konstigt alls...(?)

Neej, hörni, nu när jag börjar närma mig femtio....om man kanske skulle ta och börja sälja sex.
Ja, vaddå? Det är väl inget konstigt med det? Förena nytta med nöje bara.
Ska höra med mina vänner vad de tycker, men de kommer nog bara rycka på axlarna och säga, "Varför inte? Gör det om du vill. Inget konstigt med det."

Ja, så kommer nog mina vänner att säga.

Nu tror ni jag har blivit galen, men var inte oroliga, jag bara skoja. Men det gör inte den kvinna som blir intervjuad av Malou just nu, för det var så det gick till när hon började ha sex mot betalning på äldre dar. Hon sitter helt öppet i tv och berättar hur härligt det är att vara "glädjeflicka" som hon kallar det för. Hennes vänner reagerade, enligt kvinnan, med en axelryckning och lyckönskningar när hon berättade om sina planer. 
Om dottern går i mammans fotspår är det inga problem, tycker kvinnan, bara hon tänkt över det ordentligt. Dottern är för övrigt helt emot sin mammas nya karriär (det är jag också, om MIN mamma får för sig att börja), så jag tror inte risken (chansen?) är så stor.

Kvinnan har kommit ut med en bok för att avliva "myterna om den farliga prostitutionen". Och jag som trodde det hette "myten om den lyckliga horan".    

Jamen då så... Då är det ju bara att legalisera sexköp...

Att prostitutionens existens leder till människohandel och slaveri där barn och kvinnor (ibland män) blir lurade och tvingade till prostitution behöver vi ju inte tänka på. För man (oftast män) kan säkert lätt se skillnad på vem som är tvingad och inte...


PS: Jag vet att jag har en ironisk och nedvärderande ton i inlägget, men jag skrev ner min spontana reaktion, och har inte lust att ändra något bara av rädsla för era reaktioner.
Jag är alltså beredd på läsarstorm. ;)     

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag tycker att sexhandel borde legaliseras. Strongt av henne att våga gå ut med det öppet och trotsa alla fördomar som det finns emot det. Dock hade jag fått dåndimpen om mamma gjort det, haha! Men det är väl för att mammor inte ska syssla med sånt... att jag kan gissa mig till att hon gjort det en gång räcker för min del. :)



Sv: Undras om "Penta" är ett skånskt uttryck? Det är tjejer som typ Bimbos fast kanske lite aggressivare. :)

2010-04-21 @ 12:20:22
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Men vilken konstig människa! Hon verkar faktiskt dum i hela huvudet. Läste notisen du länkade och ser att kvinnan också ser det som sin hobby! Då skulle jag hellre börja samla på kalsyler även om det inte ger något betalt.

Tror inte hon fattat att många flickor och unga kvinnor tvingas in i prostitution.

2010-04-21 @ 12:26:34
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: Ia

Helt vansinnigt!!! Hon kan ju knappast deklarera och skatta för pengarna...och nu är det inte så att jag tycker att hon är en skattesmitare vilket hon förvisso är...näe, så småningom gissar(säker på) jag att hon blir tillräckligt gammal för marknaden och vad ska hon då leva på...den här branschen genererar väl knappast några pensionspengar???



Dessutom blir jag ilsken för såna här människor påverkar unga tjejer att tro att detta är okej...att sälja sig själva...för en spottstyver!!



Oj...nu blev jag riktigt uppretad!!!! Återigen undermineras det våra mödrar och förmödrar kämpat för...självständighet!



Ha en bra dag ;)

2010-04-21 @ 12:30:48
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Eva

Det verkar som hon går in helhjärat för sitt yrkesval, hon har ju tom sålt själen. Det kallar jag grundlig prostution!

2010-04-21 @ 13:17:01
URL: http://kominochtaentitt.blogspot.com
Postat av: Renee

Jag förstår inte varför dom ger en sådan människa programtid överhuvudtaget, lura inte våra ungdomar att det är ett vanligt arbete och att man gör en välgärning. Jag blir förbannad!!

2010-04-21 @ 13:39:06
URL: http://reneemari.blogg.se/
Postat av: jenny

Om man har psyke och mod till att vara prostituerad kan jag inte se att det är fel...Du blir ju inte en sämre människa för det, du är precis som vanligt & om folk bara visste att det är troligen en av dom kvinnor man har runt sig som säljer sig själv men ingen vet om det och henne är det ingen fel på förrän dagen det kommer ut , kanske inte men reaktionen brukar inte vara så god...

Menar kolla på alla dom tjejer som går ut på krogen för att få nytt ligg varje helg fast utan pengar, så varför skulle man inte kunna göra det till ett jobb istället. Bra tycker jag att man drar nytta med glädje OM man klarar det vill säga, jag hade inte klarat det men stor eloge till dom som klarar det och sen står för det !

Bra jobbat !!!

2010-04-21 @ 13:43:10
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/
Postat av: Tiara

Wohoo go for it! säger jag bara, Gun goes horni fo real!! xD



Haha nämen allvarligt talat. Kärringen verkar knäpp, men så länge hon kan stå för det så är det väl bra för hennes skull ^^

2010-04-21 @ 13:51:25
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kunde inte låta bli att skratta när jag läste detta, det är verkligen hemskt men du framförde det på ett väldigt roligt sätt. Håller med dig helt. Dåligt att ge den kvinnan publicitet överhuvudtaget.



Måste också säga att jag gillar din blogg:)



//Emelie

2010-04-21 @ 13:52:03
URL: http://emelieochslem.blogg.se/
Postat av: Hälsporren

Jag håller helt med dig, Gun. Det är inte de prostituerade jag har något emot - och av vad jag kan läsa så verkar ju inte du heller ha det - utan det är hela industrin bakom. Det organiserade utnyttjandet av andra människor, och, som vanligt, är det mest karlar som sitter där och utnyttjar. Då menar jag inte torskarna, utan jag pratar om människosmugglarna, om de som gör sig rika på porrproduktion (som jag anser är ett enda stort utnyttjande) etc. Så, jag håller helt med.

2010-04-21 @ 13:52:16
URL: http://halsporre.blogspot.com
Postat av: Em

Det blir så fel så som prostitution fungerar i Sverige. Jag vet inte om jag vill att det skall legaliseras, har inte funderat så mycket omkring, men jag slänger ur mig lite åsikter ändå..



Om det legaliseras så kan man ha lagar och regler och hälsoundersökningar etc. Man kan lättare se till att det inte finns en hallick bakom och att den prostituerade prostituerar sig av rätt orsak (om någon sådan finns). Sängliggande, handikappade personer behöver kanske bli tillfredsställda? Jag läste en gång någonstans där prostituerade blev kallade till lasarettet för just det. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilket land det var, men jag TROR det var England.



I mitt huvud får jag inte ihop att en balanserad och harmonisk människa kan tycka om att sälja sex, men jag kanske inte har tillräckligt information för att kunna avgöra det. Svårt problem och svår fråga.

2010-04-21 @ 13:57:48
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Mudottern

Nog för att det är ett "fritt land" men det måste finnas en gräns någonstans. Var den ska dras riktigt, vet jag inte. Kanske när man utsätter sina barn för fara? Hur gammal var dottern? Vuxen antar jag. Jag tycker ändå det är svårt... så länge man inte utsätter någon annan för något och så länge inte någon är tvingad... samtidigt som jag egentligen är helt emot det. Aaa jag vet inte. Blir snurrig.

2010-04-21 @ 13:58:32
URL: http://mudotter.blogg.se/
Postat av: Mudottern

... dessutom får din rubrik mig att tänka på den här:



http://www.youtube.com/watch?v=qUsErkT1OCk

2010-04-21 @ 14:02:45
URL: http://mudotter.blogg.se/
Postat av: Em

Sv: Svarade dig under samma inlägg. :)

2010-04-21 @ 14:05:48
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Nikita

Nej, jag håller med dig fullständigt!

Postat av: Em

Sv: Svarade dig IGEN under samma inlägg, men jag lovar, jag är inte uppnosig. :D

2010-04-21 @ 14:14:48
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gröna Anna

Alltså... nej. Men ja. Men. Man ska ju få göra det man trivs med och mår bra av så länge innan annan kommer till skada och allt det där, men när det gäller en bransch där max 1 ppm av alla som håller på inte skadas, tvingas, manipuleras, utnyttjas på något sätt, så tycker jag det är väldigt fel att det är den där enda ppm:en som får göra sin röst hörd. Ungefär som att säga att vi inte borde avskaffat slavhandeln, för det fanns ju faktiskt slavar som var lyckliga och trivdes med livet och fortsatte likadant även utan lagar och tvång. Svårt ämne.

2010-04-21 @ 14:20:50
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Diana

Em: I Danmark kommer prostituerade till tex handikappade och utveckligsstörda och hjälper dem!



Jag tror att genom att legalisera prostitution så blir det lättare för de kvinnor som hamnat i det ofrivlligt att söka sig till polisen (och man får fast torskarna). För idag måste det vara svårt för en utsatt prostituerad att vända sig till polisen eftersom det hon gör är kriminellt.

2010-04-21 @ 14:21:57
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Heidi

Åhh, svår fråga det där..finns det lyckliga horor överhuvudtaget? Det finns de som menar att de är det men frågan är om det är sant. Kan förstå att en del kan tycka att det är bra att legalisera men då kommer vi ha bordeller där tjejer utsatta för trafficing "används" helt lagligt så jag röstar emot ett sånt förslag! Personligen skulle jag inte klara av att sälja sex, det är för personligt för mig!

2010-04-21 @ 14:22:52
URL: http://webmum.blogg.se/
Postat av: Gun

Diana: Det är sexköp som är olagligt, inte att sälja sex.

2010-04-21 @ 14:27:31
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Det är en svår fråga för det finns alltid olika sidor av samma mynt och aspekterna kan inte ses eller ens argumenteras för/emot på samma sätt. Diskussionen växer sig ganska omfattande när manska se till alla vinklingar.....

2010-04-21 @ 14:34:07
URL: http://myworldmytruth.blogg.se/
Postat av: Selma

Jag såg också en skvätt och en skvätt efterföljande debatt. I den bästa av världar där människans fria val är just det ett fritt val tycker jag att det är helt upp till var och en att göra vad den vill med sin kropp. Men så är det ju inte i den bästa av världar vi lever. Vi lever i en värld med människohandel, övergrepp och allsköns elände som gör att min principiella ståndpunkt liksom inte klarar sig för att det blir för mycket elände. Så tänker jag, det vore enklare att leva i den där "den bästa av världar".

2010-04-21 @ 14:44:08
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Anne

Har inte sett programmet men håller med Renée att det är otroligt korkat om TV-kanalen framställt det som ett alternativ till förvärvsarbete.



Jag (min personliga åsikt) tror INTE du lever ett bra liv som prostituerad. Att du klarar av att genomföra akterna må vara (obegripligt enligt mig), men säkerhets- och hälsoriskerna för att inte tala om din sociala situation. Inte så att man behöver vara byrådirektör för att ha något att malla sig över, men jag tror inte du mår bra av att sälja sex. Dessutom, hur lång kan det yrkesverksamma liv möjligtvis bli?



Nej. Jag tror inte på det.

2010-04-21 @ 16:23:26
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag avslutade inte en av meningarna riktigt här ovan men jag tror det går att tyda vad jag menar ändå.

2010-04-21 @ 16:24:33
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Em

Jag har läst genom kommentarerna och jag får lite funderingar.. Vi är väldigt öppna för att försöka förstå olikheter hos varann, men när det kommer till prostitution så utgår vi ifrån att en människa som säger att de tycker om det, har brister eller att det har slagit slint. Varför gör vi det? Jag tror det bottnar i att vi inte vill att män skall köpa sex, jag tror att vi (många av oss kvinnor) är lite oroliga för att vi inte förstår oss riktigt på mäns sexualitet. Nu menar jag inte att försvara prostitution, men jag förvånas rätt mycket över att vi slår till så hårt mot prostituerade som säger sig gilla läget, medan när en kvinna är missbrukare eller liknande, så slår vi till mot mannen, att han är ett svin.



Lite tanker bara och helt på sidan av ditt inlägg.

2010-04-21 @ 16:31:22
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Prostitution är väl världens äldsta yrke om jag inte är fel underrättad. Under ordnade former med frivillighet bör det vara både lagligt och ok. Egentligen är det väl inte mer konstigt att hoppa i säng med någon och betala för motprestationen än att ragga upp någon på krogen med en billig drink för ett engångsligg utan extra kostnad. Däremot är det ju inte ok med med de som tvingas till prostitution, fast där finns det ju även andra områden där människor utnyttjas. Byggbranschen är ju ett exempel där gästarbetare från andra länder får jobba för usla löner och under usla förhållanden. Där lagstiftar man inte mot att köpa hantverkartjänster, däremot finns det en fackförening som försöker göra sitt bästa. Kanske skulle även det vara lösningen när det gäller prostitution, att det kan ske under ordnade och lagliga former med en fackförening som ser till att det sköts bra och snyggt. Som det är idag finns ju inget lagligt alternativ så då är det väl lätt att det blir som det blir. Om det skulle finnas laglig prostitution under ordnade former med kvalitetstestade prostituerade som genomgår regelbundna hälsokontroller så skulle nog den illegala marknaden dö ut.



Nu har jag skrivit prostituerad för att det är könsneutralt, både kvinnor och män bör kunna sälja sex för båda har väl samma inbyggda sexualdrift.



Kan väl även tillägga att jag inte är någon potentiell sexköpare eller säljare. Ägnar mig heller inte åt krogragg eller one-night stands. Tycker att kvaliteten på pökandet kommer med tiden så jag är mer för det där med en livstidsprenumeration på samma tjej, tror det kallas förhållande...

2010-04-21 @ 16:54:12
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Gun

Em: Ja, och många är nog till och med kanske rädda att deras egna män ska köpa sex, och det kan jag förstå eftersom de flesta som gör det är vanliga gifta familjefäder. Det är svårt att som gift kvinna acceptera det, vilket jag tycker är helt naturligt.

Men om man bortser från det så tycker jag Selmas kommentar här ovanför är jättebra. Precis som hon skriver tänker jag också.

Jag kommer aldrig att förstå de kvinnor som prostituerar sig frivilligt, men det är inte upp till mig att bestämma över deras vilja. Men så länge det finns tvång och slaveri, och man inte kan vara 100% säker på att kvinnan gör det av fri vilja kommer jag att vara emot prostitution.

Och med handen på hjärtat tror jag inte NÅGON vill att deras mamma, dotter eller syster ska jobba som prostiuerad.

Nu blev det rörigt, men det var några tankar som dykt upp när jag läst kommentarerna.

2010-04-21 @ 17:17:24
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Sv: Jag tycker som du, men jag funderar ändå.. ;)

När du säger att du "aldrig kommer att förstå de kvinnor som prostituerar sig frivilligt", hur kan du veta det? Nu låter jag som en kverulant, men jag vet att du är bra på att tänka "outside the box". Kanske du lär känna en kvinna och plötsligen får en insikt som du inte hade innan? JAG har inte den insikten, så det är inte så jag menar, men jag låter nog dörren stå pyttelite på glänt.



Om prostitution legaliserades (på alla sätt och vis), men att det var under kontrollerade former (hur det skall gå till väga vet jag ej, men det måste kunna gå att jobba fram), är du strikt emot det då? Jag vet inte vart jag står, men jag tycker att så som prostitutionen fungerar i Sverige och Norge i dag, så är det fel.



Vad mor, dotter, vänner eller familj och släkt tycker, tycker inte jag är relevant och det just pga att prostitution fungerar så som det gör i dag och den inställningen vi har till det. Ingen vill väl heller att ens mamma skall jobba med telefonsex, men det är liiite mer godkänt. OM jag hade varit övertygad om att prostitution var okej och OM jag själv hade velat (kunnat) jobba med det, så hade jag inte låtit omgivningen styra. Undantag är och förblir alltid om jag hade små barn och det inte var "godkänt" av allmänheten.

2010-04-21 @ 17:34:53
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Em: Som jag känner nu kommer jag aldrig att förstå, men självklart kan jag ändra mig om jag får anledning till det, så helt tvärsäker vill jag inte vara.

Jag tycker att om man är villig att betala för en prostituerad så ska man vara beredd att acceptera att ens dotter, mamma eller syster (och fru, om man är gift) skulle kunna arbeta som en också. (Eller tvärtom om det gäller en kvinna som köper sex.)

2010-04-21 @ 17:50:12
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Sv: YES! Bra sagt och väldigt viktigt! Nu gav du mig ett bra argument i diskussioner omkring ämnet. (Jag brukar nämligen av gammal vana säga emot allt och alla ;D.) Jag är emot prostitution i dag och ditt argument är superbt.

2010-04-21 @ 17:56:52
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Sv: Jag känner stärkt emot prostitution, även om jag har argumenterat lite hit och dit. Samma sak med rasism och precis som du skrev inne hos mig så känner man så stärkt för saken, men kan ha svårt att sätta ord på vad man menar. Det är en stor del av orsaken till att jag gillar att "käfta emot" med de som jag vet tycker samma sak som mig, för då får jag precis som nu bra argument att ta med mig. ;)

2010-04-21 @ 18:17:30
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Naturflickan

Undrar om hon håller upp dörren till bankrånaren också?

2010-04-21 @ 18:41:10
URL: http://naturflickans.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen

Enda anl jag skulle kunna sälja sex är om kunderna är snälla skitsnygga och unga killar. Men de får förmodligen knulla ändå så därför blir det nog inte en karriär jag kommer satsa på direkt..

2010-04-21 @ 18:42:46
URL: http://metrobloggen.se/ruv
Postat av: Jess

Vill man sälja sex frivilligt då anser jag att det är något fel i huvudet på en!!!

2010-04-21 @ 18:52:36
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Stora och svåra frågor det här, men jag kan inte i djupet av mitt hjärta inte tro på henne när hon säger sig må bra av det, det går inte ihop i min hjärna. Kan inte tro att någon mår bra av att sälja sin kropp.

2010-04-21 @ 18:55:12
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Amanda

MÅSTE kolla in klippet! =)

2010-04-21 @ 20:34:08
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Tja, det finns folk av alla sorter...och av just hennes sort finns det antagligen inte särskilt många. Frigjordhet och vidsynthet i all ära, men de allra flesta av oss vill nog välja med vem och när och hur man väljer att leva ut sin sexualitet.

2010-04-21 @ 21:15:40
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: Ellis

Synd att hon inte är rödhårig, då har man ingen själv! (tänkte på det egoinas mamma skrev haha)

2010-04-21 @ 22:46:02
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: ansepanse

det ska inte legaliseras, att sälja sex ska aldrig vara rätt

2010-04-22 @ 11:32:29
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Britt

Jag tycker det är beklämmande att män tycker att kvinnor är en handelsvara. Något man kan köpa. Inte lika mycket värd som mänen som köper henne...för jag tror inte dessa män som köper skulle sälja sig själva. Det är inte själva sexet jag har något emot utan männens inställning till att de har rätt till denna "service".

2010-04-22 @ 22:22:08
URL: http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser
Postat av: Torsken

Jag har läst igenom alla kommentarer nu och lägger märke till att de flesta har väldigt svårt att förstå att en kvinna (eller man, men den tanken har ni tydligen också svårt att tänka) kan sälja sex helt frivilligt och dessutom gilla det och må bra av det.

Ingen ska naturligtvis tvingas till detta och lång, långt ifrån alla har det psyket att de klarar av jobbet. Men alla kan inte bli hjärnkirurger heller, eller busschaufförer.

Jag tror att ni som inte fattar det här har en fördom som grundar sig i ett "kristet" moralisk tänkande. "Sex är fult, framförallt sex utanför äktenskapet och sex mot betalning är det fulaste sex som finns!"

Läser ni min blogg ska ni hitta berättelser som jag själv har upplevt och ärligt beskrivit, mycket rakt och rättframt. Jag känner flera prostituerade som mår alldeles förträffligt i sin yrkesutövning och absolut inte vill sluta. Ljuger de kvinnorna? Enligt vår jämnställdhetsminister finns dom inte!

Sen det här med att "sälja sin kropp". Kan vi inte sluta med det tramset, vore det så att man sålde sin kropp skulle man bara kunna jobba 1 gång, sen var den ju borta. Det är en tjänst de säljer. Ni som sitter i kassan på ICA, säljer ni er kropp varje dag till ICA-handlaren också? Nej, ni använder er kropp, och knopp, för att utföra en tjänst mot betalning. PROSTITUTION!!!



2010-04-29 @ 09:10:53
URL: http://torskbloggen.blogspot.com/
Postat av: Em

Jag följde den länken som fanns i din Knuff-ruta (man kan få upp de gamla länkerna där också) och jag tycker att damen i fråga skriver bra om ditt inlägg. Trots allt står ni på var er sida i frågan.



Torsken här ovanför har en poäng, tycker jag. Sen att man har en annan moralisk syn om man är emot att sälja sex håller jag inte med om. Att man kan ha svårt för att utlämna sig rent sexuellt som en affärsgrej är rent känslomässigt, det behöver inte betyda att man är emot vare sig one-night-stand eller gruppsex eller annat. Så fort man blandar in pengar blir det andra aspekter.



En kanske lite annorlunda jämförelse är det att blogga. Som jag bloggar nu, så bloggar jag helt fritt och funderar inte på annat än vad min läsare tycker och tänker på gott och ont. Skulle jag ha reklam på bloggen och få pengar för att blogga, så skulle jag känna mig pressad att blogga och hur jag bloggar på ett helt annat sätt. Jag tror inte att bloggen hade stått mitt hjärta nära på samma sätt längre, det hade blivit kommersiellt.



Skulle jag ha sex för pengar, så hade det antagligen förstört mitt förhållande till sex annars, det hade inte blivit en intim sak som jag gör när enbart känslorna får styra. Däremot funderar jag på om det inte är möjligt för vissa att KUNNA skilja på detta och jag anser inte att det måste vara fel. Att döma någon innan man förstår fullt ut är fel.

2010-05-09 @ 15:01:46
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Em: Jag håller med dig, så länge det är 100% frivilligt.

Problemet för min del är att det finns många som blir lurade och tvingade till prostitution, andra som mår dåligt av det och gör det för att få pengar till ett missbruk. Vissa har blivit utnyttjade som barn och har en väldigt låg självkänsla, och säljer sex för att de tror sig inte vara värda något annat. Att män kan utnyttja dessa kvinnor för sin njutning äcklar mig.

Annars får folk göra vad de vill för min del.

2010-05-09 @ 15:53:14
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Håller fullständigt med dig. Hade man kunnat kontrollera de aspekterna du tar upp och med säkerhet kunnat säga att det är "en kvinna som vet vad hon gör" som prostituerar sig, så är det helt okej. Då är det inte utnyttjande längre, då handlar det om en tjänst som köps.



Sen att jag tycker mannen är en jävla gris som köper sex om han inte har handikapp eller någon annan förmildrande omständighet är en annan sak. Ta en handtralla liksom. Vem kan njuta när man vet att den andra gör det för pengarna?? Och när en hora säger att hon njuter, så kan man inte lita på det. De flesta som säger så, tar tillbaks sina uttalanden när de blir äldre. I varje fall den litteraturen jag har läst. Det är inte svårt att spela njutning och orgasm för en kvinna och män kan väl inte vara SÅ dumma, jag tror de ljuger så de tror det själv när de säger att horan njuter.



Hahaha, nu verkar jag som värsta manshataren..

2010-05-09 @ 16:12:45
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Em: Vi vet alla att du inte är någon manshatare.;D

Annars håller jag med dig!

2010-05-09 @ 17:10:56
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0