Mera vår

Så länge jag är på promenad med Elsa har jag oftast inte lika ont som jag har när jag är hemma, det är lite konstigt.. men det är väl bra att röra på sig helt enkelt.
 
Att släpa med kameran ut går inte ihop med onda skuldror och handleder, så det gör jag inte jätteofta. Men ibland bara måste jag, det är så tråkigt att fota med mobilen hela tiden.
 
Så idag tog jag alltså med både Elsa och kameran ut. Vi gick till lilla blåsippan igen och i det torra gräset hittade vi dessutom några fina krokusar som nödvändigtvis måste fotas. Och det som fotas måste nödvändigtvis visas i bloggen.
 
Ni måste dock inte nödvändigtvis titta på fotona, det gör ni som ni vill med. 
 
 
 
Det var inte det enda vi gjorde på vår promenad. Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Underbara bilder! Vi har precis varit i skogen och avslutade med fika där. Mackor av surdegsbröd med ost och sen kaffe till. Och lite Påskmust. Mimi fikade med lite lammstrupe och ett halvt grisöra. :D

Svar: Tack! Åh vad det låter mysigt och gott! :)
Hörni!

2014-03-10 @ 14:59:34
URL: http://svorskan.se
Postat av: Decdia

En cliffhänger!
Hemma i trädgården är det bara några vitsippor som blommar, men där r en del grejer på g...
Jag gillar min Canon (trots att jag inte lärt mig den än), men det är mer sällan som den får följa med eftersom den är så otymplig.

Svar: Vitsippor redan, vad fint! Jag har bara sett de där blommorna och några snödroppar än så länge.
Visst är de otympliga de där kamerorna, men det blir så mycket bättre bilder.
Hörni!

2014-03-10 @ 15:01:58
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Vilka underbara bilder - för mig är det nödvändigt att kolla på dom :-)

2014-03-10 @ 16:30:06
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0