Lördag

I brist på annat att säga tänker jag nu berätta hur min lördag ser ut.

Det började med att jag sov för länge, tydligen eftersom jag blev väckt av Mumannen vid halv nio med orden: "Ska du aldrig vakna?"


Så fort jag gått upp satte jag mig i soffan. Datorn var påslagen, teet serverades, sängen bäddades. Inte av mig.
Inte mer än rätt när man blir väckt så här tidigt.


Det första jag gör när jag vaknar är att gå in på Egoinas mammas blogg såklart. Måste ju säga godmorgon till min favoritnorska och läsa hennes roliga funderingar.


Mumannen åkte sen för att storhandla. Han ska alltid storhandla tidigt på lördagmorgnar och då får han skylla sig själv att inte jag orkar följa med.


Lite senare kom gulliga Mudottern hit.


Snart ska vi äta tårta som Mumannen köpt. Prinsess hoppas jag.


Framåt kvällen är det dags för kräftskiva hos några kompisar. Eftersom jag har lite vin kvar sen igår så tar jag väl med det ikväll. Mumannen kör så han får dricka alkoholfri cider.  
 

Efter kräftskivan åker vi hem såklart. Jag kommer att vara helt slut efter denna jobbiga Lördag. Och imorgon hoppas jag att världen inte snurrar alltför mycket.

Annars gör det ju inte så mycket eftersom jag har Mumannen som tar hand om mig....


Kommentarer
Postat av: sara

Låter som en riktigt bra lördag.



Nu har jag utmanat dig igen på min blogg :)

2009-09-05 @ 16:11:32
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Janne

Vilken tur att datorn var påslagen och teet upphällt!

Då var det bara sätta dig och göra din morgonrutin (?) innan du behövde prata. ;)



Vad gott med kräftor! Glöm inte suparna som är det obligatoriska tillbehöret. ;D



Bra att Mumannen tar hand om dig!

2009-09-05 @ 16:17:02
Postat av: Väldigt slampig alien

Vad gullig du är! Är jag den första på morgonen! :D (Det samma, jag kollar alltid in dig också!) Hoppas det blir riktigt trevligt! Det är du värd!! Jag älskar kräftor förresten, äter gärna kräftsmöret också!!



Janne: Fixa blogg så skall jag kolla in dig hela tiden!! :D

2009-09-05 @ 16:27:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Ellis

Vilken lyckoost som får allt så fint serverat. Sådan man vill jag också ha!

2009-09-05 @ 16:35:11
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Britt

Tyvärr måste man ju skämma bort sig själv då mannen bor i Västerås numera. Men när jag är där är jag prinsessa!

Postat av: Janne

Em: Nej!

2009-09-05 @ 16:55:16
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Så säger man väl inte! :( :( :( Jag trodde du ville?



Eller.., AHA! Du menade DET!! ;D

2009-09-05 @ 16:59:25
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Vad exakt var det du först trodde att jag ville? ;D

2009-09-05 @ 17:08:40
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Du försökte under ett annat inlägg att få mig till sängs! Och sen trodde jag att du plötsligt drog dig ur det.. och då blev jag lite ledsen förstås. Alla kvinnor vill vi att alla män skall vilja ha de, sen vill kvinnan välja vilken hane hon vill ha! ;D

2009-09-05 @ 17:11:20
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jag har också¨fått tårta idag :D



Nja alltså det var bara en test så tänkte visa min andra så fort den är klar, det har varit så mycket med universitet nu men ska försöka börja på den nästa vecka :D

2009-09-05 @ 17:19:02
URL: http://vickanls.webblogg.se/
Postat av: Janne

Em: Inte har du gett mig nån anledning att ändra den uppfattningen än, tvärtom. Nu när du erkänt att du är en alien är det ju lite extra spännande att försöka. Jag har aldrig varit med en alien. Vore kul att se vilken typ du är. ;D

2009-09-05 @ 17:21:21
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Vi finns i enbart en sort. Den är typ den sorten som Gun är, ja om du ser till blogg-namnet förstås.. Annars vet jag inte hur Gun är! Eller jo, vet liiite! ;D

2009-09-05 @ 17:24:01
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Menar du att Gun också är en alien? :O

Det lilla du berättade om vilken sort du var räcker gott för att vi ev. ska kunna komma överens. Vadå inte vet hur Gun är! Ni har ju träffats och brottats och smörjt in varandra i olja m.m. Klart du vet mer än lite! ;D

2009-09-05 @ 17:31:42
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Man skall inte lämna ut andra så där! :D

Jasså, du gillar verkligen aliens! ;D Vad är du? Trollman, alien eller Gud? :D

2009-09-05 @ 17:40:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Fjant! Du kan gott lämna ut en massa detaljer om henne och dig och vad ni verkligen sysslade med. Det räcker att du viskar det härinne. ;D

Jag har ju aldrig träffat nån alien än så jag vet inte om jag gillar dom eller inte. ;D

Jag är inget av det du föreslog. Jag är nämligen en man i dess simplaste form, inget speciellt, inget extra utan bara en simpel man. :D

2009-09-05 @ 17:52:05
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Fjant? HAHA, det fick jag ett ord till att lägga i högen, den ROLIGA högen!! :D

Jag är lojal mot Gun, du får inget veta!!

Simpel? Det kan inte vara bara bara, jag har till godo att träffa en simpel man! :D

2009-09-05 @ 18:07:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Ja det har du! :D

2009-09-05 @ 18:31:48
Postat av: Egoinas mamma

Janne: HAHAHA!!

2009-09-05 @ 18:32:22
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Va! Skrattar du åt mig nu? :(

Jag blev just lite gladare. Inte för att du skrattar åt mig utan för att jag fick upptäckte att man kan se fotbollsmatchen på datorn. Den går nämligen på Kanal 8 som jag inte har men dom visar den på sin hemsida. Jag älskar Kanal 8! Nu ska jag bara hitta på en lösning så jag kan ha både den bilden och ett webbfönster uppe samtidigt. :D

2009-09-05 @ 18:56:36
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Vad bra! Ja, att du kan göra två saker på en gång! Men är inte det lite kvinnligt?



Sen skrattade jag inte ÅT dig, jag skrattade för jag tyckte du var rolig!



Tror du Gun läser genoom allt i morgon? :D

2009-09-05 @ 19:17:20
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Jag har inga som helst problem med att visa min kvinnliga sida ibland. ;D

Hahaha, jag vet inte om hon orkar läsa allt men troligen gör hon det. Hon är för nyfiken för att låta bli. Hon ÄR ju kvinna! ;D

2009-09-05 @ 19:22:24
Postat av: Kina

Hoppas ni får trevligt ikväll. Kram!

2009-09-05 @ 19:22:54
URL: http://metrobloggen.se/erhit
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Det har du rätt i (attans nu kom det IGEN!)! Gun är kvinna! :)



Sen en hemlis <viskar> JAG kan inte göra två saker på en gång!! Riktigt pinsamt faktisk, väldigt okvinnligt drag!!

2009-09-05 @ 19:25:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: <viskar tillbaks> Det var faktiskt ovanligt men du har ju massa andra unika kvalitéer som väger upp det. Sen måste jag berätta vilken mental uppoffring det är för mig att inte basunera ut detta till alla men eftersom det är en hemlis så lovar jag att inte göra det. ;D

Apropå det, vad hade du gjort om du fick bli man för en dag?

2009-09-05 @ 19:36:04
Postat av: Egoinas mamma

Janne: MAN för en dag? Oj! Raggat, helt klart!! (Vet ju hur jag skulla göra!! :D) Sen hade jag passat på att fixa allt tekniskt här hemma + borra hål till sladdar och sånt. Sen hade jag lånat en bil med hästkrafter i (eventuellt en motorcykel om jag har förmågan att köra den?) och kört som attan på motorvägarna. Jag hade nog velat uppleva sex som man också (inte bara ragga), nyfiken på hur det är. Oj, vad listan skulle bli lång, jag tror inte en dag räcker! :D Vad skulle du göra om du var kvinna för en dag?

2009-09-05 @ 19:41:20
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Först hade jag stått framför spegeln ett stort antal timmar och klämt mig själv på brösten sen hade jag lagt mig och letat upp g-punkten. Jag skulle nämligen vilja uppleva en sk. g-punktorgasm. Sen skulle jag passa på att försöka lära mig hur kvinnan tänker även om jag inte skulle hinna det på den timmen som blev över. Det hade jag nog inte ens hunnit om hela dygnet gått åt till det. Jag tror inte ens ni själva vet hur ni tänker. ;D

2009-09-05 @ 19:51:39
Postat av: Egoinas mamma

Janne: HAHAHA! Du har rätt, vi vet inte själva! Det är en del av att vara kvinna. Det är därför vi är så facinerade av oss själva och sen inbillar vi oss att om vi står tillräckligt länge framför spegeln så vill vi fatta. :D



Men hade du inte velat föda barn? Kanske lite svårt att göra på en och samma dag som man lekar med g-punkten kanske... ;D

2009-09-05 @ 20:01:05
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: ansepanse

vilken bra muman du har - men min J går inte av för hackor heller

2009-09-05 @ 20:06:59
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Janne

Hahaha, och jag som hela tiden....JAAAAAAAA! 1-0 till Sverige :D....trott att det berodde på fåfänga. Jag lär mig nåt varje dag hos er. ;D



Nä jag hade inte velat föda barn under en dag. Skulle jag få göra det så vill jag vara med hela vägen inklusive alla hormonrubbningar, humörsvängningar, matnojor och allt annat som hör till.

2009-09-05 @ 20:13:22
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Det är själva det att föda som är kul! ;D

Nej, vi kvinnor är inte alls fåfänga, vi tar bara till alla knäp vi kan komma på för att försöka fatta vad som sker, ja sker INOM oss, allt det andra fattar vu ju. Vi är inte dumma heller! ;D

2009-09-05 @ 20:39:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Vad tar sån tid? Kissar du? Eller funderar du på ett SMART svar? ;D

2009-09-05 @ 20:59:13
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Nanna Nilsson

Ha det så trevligt! :)

2009-09-05 @ 20:59:59
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Visst tror jag säkert det är kul att klämma ut en fotboll mellan benen men plågan vet jag nästan hur den känns. Jag har ju varit dödssjuk med feber och förkylning. ;D

Jag vet att ni inte är dumma och efter att ha försökt förstå er i många år så har jag förstått att ni inte förstår er själva och måste ta varje tillfälle ni kan till att försöka hänga med era egna tankar. ;D.

2009-09-05 @ 21:01:02
Postat av: Janne

Em: Inget av det. Jag passade på att ta en dusch vid pausen. :D

2009-09-05 @ 21:01:57
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Så du är nyduschad? :D

Det är inte ALLS som att skita en melon (det var beskrivningen jag fick innan) det är MYCKET roligare!!

Vi hänger med i våra egna tankar, problemet är mer att vi inte fattar riktigt hur de uppstod.. ;D

Men ni män måste ha det enkelt! Era tankar är mera enkeltriktade. Vi kvinnor kör på rena rama motorvägen med massor var körfilar och avfarter etc när vi tänker. Inte konstigt att vi inte förstår varann ibland! :D

2009-09-05 @ 21:10:18
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Ja, och det hade vart trevligt att bli svettig igen tillsammans med dig mellan lakanen för att imorgon bitti göra om samma sak och sen ta en dusch ihop! ;D

Hahaha, men om ni inte fattar hur tankarna uppstår så hänger ni ju inte med, eller?

Ja i just tänkandet har vi det ganska enkelt. Det är inte heller så många olika tankar som upptar hjärnan samtidigt. Men lite av tjusningen med er kvinnor är ju faktiskt att försöka fatta HUR ni tänker. ;D

2009-09-05 @ 21:19:25
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Jag börjar med det sista först: Det är DET vi själva tycker är tjusningen också! Därav självcentrerandet. :D

Sen är det klart (om tänkandet) att vi hänger med! Man måste inte fatta allt hela tiden, man bara hänger med... :D

Sen kom vi till svettiga lakan.., HUR blir de svettiga menar du? Jag hängde inte riktigt med.. ;D

2009-09-05 @ 21:23:54
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Eftersom detta är en horni blogg och inte har samma censur som din (väl?) så skriver jag någorlunda snällt vad jag tänkte på.



Med lite milt våld håller jag dina armar uppsträckta ovanför ditt huvud så du inte kan ta dig loss. Jag börjar lite smått att pussa på ditt ansikte och dofta dig på ditt hår för att sen tala om för dig att jag har bundit fast dina armar i det läget, ovanför ditt huvud, med ett osynligt rep och om du tar ner dom det minsta så slutar jag direkt. Du spelar med och håller lydigt dina armar där medan jag under lång tid pussar, slickar, luktar, smakar på hela din vackra kropp från tåspetsen upp till din panna.

Vid ett tillfälle när du försökte smeka mitt huvud med dina händer så avbröt jag leken med dig och sa strängt att du fortfarande var fastbunden. Motvilligt sträckte du upp händerna igen och lät mig fortsätta. Efter att ha pussat och smekt dig länge så hittar jag ditt privata och börjar leka med det med fingrar och tunga. Efter en kort stund så känner jag att det börjar rycka lite i dina spända benmuskler och jag leker lite intensivare med min mjuka tunga. Du korsar dina ben bakom min rygg så dina lår smeker mitt huvud och du nyper fast mig där medan dina kramper ebbar ut.

När du slappnar av och släpper taget om mig så kommer jag upp och kommer in i dig. Först mycket sakta och försiktigt för att sen i ett snabbare och våldsammare tempo köra på tills vi gemensamt flyger till högre höjder. :D

2009-09-05 @ 21:46:57
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Har du rökt på? HAHAHAHA!! Du är galen! Skall Gun läsa detta till frukost? HAHAHA!!



I övrigt såg jag inga fel! ;)

2009-09-05 @ 21:50:41
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Hahaha, jag tänkte på samma sak när jag läste igenom det EFTER att jag postat det men du ville ju ha svar på hur lakanen blev svettiga ihop med dig. ;D



Gun: Förlåt mig! Ta gärna bort den kommentaren om du tycker den var opassande.

2009-09-05 @ 21:56:44
Postat av: Egoinas mamma

Gun: Jag tycker Jannes kommentar var väldigt passande till honom! HAHAHA!!



Janne: Jag tror du försöker tanka mig! ;)

Och jag får väl skylla mig själv som ställer frågan! HAHAHA! <Jag skrattar fortfarande sen jag läste din förra kommentar, ett gott skratt, du gjorde mig på riktigt gott humör!!>

2009-09-05 @ 21:59:14
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Kanske det, jag hoppas ju få träffa dig nån gång i framtiden. ;D

Jag gillar att göra dig på gott humör så nu gjorde DU mig glad! :D



Gun: Du ser, det är Em du ska bli arg på om du sätter morgonteet i fel strupe. Det var hon som frågade. ;D

2009-09-05 @ 22:10:14
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Nu har jag tänkt stänga ner, men tack för trevlig underhållning! Det mesta av dagen och eftermiddagen har inte varit så roligt pga mitt eget tråkiga inlägg. Jag får skylla mig själv, men du förgyllde kvällen!! Hade jag kunnat hade jag gett dig en stor kram!! God natt, Janne!!



Gun: Hoppas du har riktigt trevligt och mår bra! Sen en god nattesömn på det så är vi alla FIT FOR FIGHT i morgon! :D

2009-09-05 @ 22:14:32
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Em: Det som gör din blogg så underhållande är att du blandar seriöst med trams. Idag hade du en lite mer seriös dag på den men då underhöll du mig här istället. Godnatt fina Egoinas mamma! :D



Gun: Godnatt vackra kvinna. Hoppas du inte mår för dåligt när du vaknar. :D

2009-09-05 @ 22:23:51
Postat av: femman

Men shit vilka långa dialoger du har här bland dina kommentarer!! haha..



Jag ville mest bara säga nåt i stil med "hoppas det blev en lyckad kväll och att såväl vin som kräftor smakade gott!" :-D

2009-09-05 @ 23:12:36
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Linda

Varkar vara ett riktigt kap, Mumannen alltså.

Vilken service!

2009-09-05 @ 23:17:02
URL: http://icelinda.blogg.se/
Postat av: Petra

Du har helt rätt! Mumannen får skylla sig själv och det är bäst för honom att han tar hand om dig när han ska väcka dig så himla tidigt! :D



Jag har tänkt börja uppdatera min blogg på allvar nu. Det brukar fungera också när det är skola och inte alls fungera under lov :D

Vad bra att du jobbar på ditt självförtroende. Men jobba på självkänslan också. För den är ännu viktigare. Mia Törnblom (såg att ni diskuterat henne i ett annat inlägg) är duktig och har en hel del viktiga punkter. MEN oftast så orkar man inte göra allt det där, man kämpar några kapitel och till slut läser man utan att ta in. Jag tror att det handlar mycket om att hitta en väg som passar en själv. Ingen annan är ju lik just dig!

2009-09-06 @ 00:50:27
URL: http://mittlivsomkristen.blogg.se/
Postat av: Gun

Janne och Em: Ja, vad ska man säga......tack för underhållningen!:D



Em: Ibland, när jag har för mycket runt mig, har jag också svårt att göra flera saker samtidigt (men säg inget till Mumannen)(eller Janne);D



Janne: Jag tar inte bort några kommentarer! (om du inte ber mig snällt förstås) Däremot funderar jag på att publicera den som ett inlägg med namn, bild, och telefonnummer till författaren ;D



Godmorgon på er!:D

2009-09-06 @ 06:11:03
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Janne

Hahaha, jag kunde inte missa att du inte heller är vidare kvinnlig i ditt sätt och eftersom det inte var en hemlis så kan jag ju basunera ut det till alla om du verkställer ditt hot med att publicera mitt namn, bild och telefonnummer. ;D



Durå! Vad skulle du göra om du fick vara man för ett dygn?

2009-09-06 @ 07:37:57
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Ja, Gun, vad skulle du göra om du var man för en dag? :D



Jag hade tyckt Jannes kommentar hade passat perfekt till ett inlägg i horni.blogg.se. :D

2009-09-06 @ 07:50:58
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Janne och Em: Om jag var man för en dag skulle jag ta en stark sömntablett och vakna nästa dag när mardrömmen var över! Herregud, vem vill ha en sån där konstig propeller hängande mellan benen??

2009-09-06 @ 08:56:12
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHAHA! Den var bra!! Du är så klok, Gun! ;D

2009-09-06 @ 09:11:29
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Men.... så får du inte skriva! Här hade jag förväntat mig att få läsa nåt snaskigt som att du skulle ragga upp en kvinna och känna hur en kvinnlig vajvajtjohoo känns inifrån eller nåt. ;D

2009-09-06 @ 10:05:54
Postat av: Gun

Janne: Du klarar snaskandet så bra själv! ;D

Vajayjay heter det! Och jag vet redan hur den känns...

2009-09-06 @ 10:14:57
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Janne

Ok, men du vet inte hur det känns för en man att verkligen komma in, långt in, i en vältränad vajayjay (jag kommer nog aldrig lära mig det ordet riktigt) ;D

2009-09-06 @ 10:29:18
Postat av: Gun

Janne: Som sagt, du klarar snaskandet så bra själv...;D

2009-09-06 @ 10:59:54
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Jag tror Janne är underernärd!! HAHAHA!!

2009-09-06 @ 11:15:24
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Janne

Hmmm, kanske det men det är alltid trevligt att höra en kvinna berätta. ;D



Em: Jag fattar inte vad du fått det ifrån. Du närde mig ju en massa igår kväll. Det är ditt fel! ;D

2009-09-06 @ 11:32:42
Postat av: Egoinas mamma

Janne: Det var du som blev porrig!! :D

2009-09-06 @ 12:12:42
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0